Yeehh,,, WAKE UP Yeehhh!!

Jag vet att jag inte bloggar mycket, men man hinner inte göra det har det är liksom läger, och det är aktivteter hela tiden..
Men idag har jag isfiskat med Lina,Bella och Laura.
Sen va vi alla tjejer med i en tävling, vi fick högst poeng och kom till mål först men vi van inte -.-'
Sen va vi på typ gudstjänst skit skönt. Bästa känslan när man har något i tankarna. Gå till kyrkan när ni mår dåliga, lovar att det funkar
Juste 2 roliga saker jag gjort idag.
1: igår så vekte killarna oss med kastrull och vi tänkte "vi tjejer" att vi skulle  ge igen men misslyckade, dom låg vakna när vi kom till deras rum.. Failed.
Men vi fick veka alla andra rum så det va kul.....
Nytt försökt imorgon :)
2: Jag, Lina och clara (en ledare) gick en halv mil, till den närmaste affären "oxå" för att handla godis, men det roliga är att allt var tio gånger dyrare än affärer i stockholm.
Precis innan vi är framme så kommer jag att jag glömt mina vantar i affären :(
helt onödigt -.-'
imorgon ska vi åka skidor IGEN, hahahah
ska försöka få tag på bilder och sen kommer bilder från bellas kamera när vi kommer till hem
gudstjänst
hitta en bild på tjejerna vet inte vem som togden men ahh :P
Aja ska såva nu så godnatt från mig //Puss Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hermonias

Hejsan sväjasn på alla läsare!

RSS 2.0