Bella is in da House!


Hejhej! Det är Bella här! Jag bloggar på Hermons underbara blogg :D Just nu sitter vi och typ chillar eftersom att alla är helt döda efter igår! Vi har åkt så sjukt mycket skidor. Man lär sig ganska snabbt men jag är inte bäst ;) Hermon är jätte duktig tycker jag! vi läser gåtor och roliga historier också :D Idag så ska vi leta efter "superhjältar" ( ledare som klätt ut sig ). När man ser en Hjälte ska man ta fram sitt papper (som alla fått)  och ta en stämpel. Den som samlat mest stämplar vinner ett priiiis ! :D YAAAAY. Men nu så ska ni få ett par bilder som jag fotat.
Visst är det fin utsikt ? Jag älskar att vara här det är sååååå roligt! Meeeen vårat rum ! Usch det är så varmt rena bastun ! Jag lovar ni vill inte vara där inne ! Jag ska sluta prata nu.
Om ni vill kolla in på min blogg så klickar du här.
Puss puss // Bella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hermonias

Hejsan sväjasn på alla läsare!

RSS 2.0